מנגליסט וגרילמן לאירוע – העיקר הבשר

אירוע שבו יש כיבוד בשרי הוא אירוע מוצלח. אין כמו הניחוחות של הבשר הניצלה על האש, עם החיתוך המיוחד והתוספות הטעימות. כל משפחה ישראלית אוהבת לאכול בשר בפיקניקים, באירועים ובהתכנסויות. עם זאת, הרכישה של הבשר, ההכנה שלו לקראת הצליה, תיבולו והכנתו לקראת הגשה, כל אלה גוזלים זמן ובאירוע אתם עלולים למצוא עצמכם עסוקים עם הכנת הבשר במקום ליהנות עם האורחים. אנו מציעים לכם להזמין מנגליסט לאירוע שידאג לכל ההיבט של הקייטרינג הבשרי מההתחלה ועד הסוף ולכם נותר רק לקבל את האורחים וליהנות מהאירוע. 

תוכן העיניינים

מנגליסט עד הבית
מנגליסט עד הבית

מחיר שרותי מנגליסט או גרילמן לאירועים

אנחנו לא מספקים שרותי קייטרינג בשרי על האש אלא שרות מנגליסט או גרילמן לאירועים מוצע על ידינו לפי מחיר של 150 ש"ח לסועד. המחיר כולל פלטת בשרים איכותית המכילה 4 סוגי בשר, כ – 500 ג' לכל סועד. אנו מספקים גם שרות של אספקת בשר מיכוון שאנו יודעים שהבשר שלנו הוא טרי ואיכותי. חשוב לנו כאנשי מקצוע לעבוד עם סוג בשר שאנחנו מכירים, להכין ולהגיש לכם אותו בצורה הכי טובה שאנחנו יודעים. מניסיון כאשר מספקים רק שרותי מנגליסט/גרילמן ללא בשר ומקבלים את הבשר מהמארח או מהאורחים באירוע (כאשר מבקשים מכל אורח להביא משהו) מתקבלת תערובת בשרים שאינה נכונה בכמויות בהתאם למספר הסועדים באירוע. לא פעם אחת קרה גם שהצוות שלנו קיבל בשר קפוא או מופשר חלקית, דבר הפוגע כמובן בטעם ובאיכות של הבשר. כאשר אנו נספקים את הבשר, ביחד עם שירותי הגריל שלנו, מובטחת לכם ארוחה בשרית איכותית, כזאת שהאורחים באירוע ידברו עליה למשך הרבה זמן. לקבלת בצעת מחיר לאירוע, צרו עמנו קשר ונשמח לעמוד לרשותכם

מיומנות מנגליסט לאירוע

כאשר מזמינים מנגליסט לאירוע, עליו להיות אחראי לכמה היבטים של הקייטרינג הבשרי:

  • רכישת הבשר – אחרי שאתם הגדרתם במדיוק את סוג הבשר שאתם מעוניינים בו, אנו מבצעים את הרכישה בצורה המשתלמת ביותר ודואגים לבשר האיכותי ביותר.
  • הכנה לקראת צליה – את הבשר יש לתבל באופן מסוים כפי שאתם אוהבים, לחתוך אותו במדויק ולהכינו בצורה מקצועית לקראת צליה.
  • צליה והגשה – הכנה של סטייק היא שונה מהכנת שיפודי פרגית. מנגליסט לאירוע יודע את דרך ההכנה המדויקת של כל סוג בשר וכל נתח וכך תקבלו את הבשר בצורת הכנה מושלמת.

מנגליסט לאירוע אחראי לכל שלבי הרכישה, ההכנה, הצליה, והחיתוך של הבשר ועליכם רק לבחור את התוספות הנלוות אליו.

הזמנת מנגליסט לאירוע

הזמנה של מנגליסט לאירוע אינה דבר מסובך. כל שעליכם לעשות הוא להקליד באתר את מספר המוזמנים, רמת הכשרות הנדרשת והתקציב שיש לכם, ואנו כבר נתאים לכם את המנגליסט המתאים לכם. אתם יכולים להחליט איזה סוגי בשר מתאימים לכם – בקר, כבש, סטייק פרגיות, שיפודי פרגיות, סטייק בקר, כל מה שאתם אוהבים אתם יכולים להזמין.

הזמנה של מנגליסט לאירוע מתאימה הן לאירועים קטנים והן לאירועים גדולים. גם אם הזמנתם כמה חברים לצפות במשחק כדורגל בסלון, מנגליסט ידאג לפנק אתכם בבשר איכותי וטעים. באירועים כגון ברית, בר מצווה ואף חתונות, הבשר של המנגליסט יהפוך את האירוע לסיפור הצלחה. ניחוחות הבשר מקדמים את פני האורחים וכל שנותר הוא לדאוג לתוכנית, לארח את האורחים שלכם כפי שתיכננתם וליהנות מבשר טעים ואיכותי. אם תרצו לשמוע פרטים נוספים על מנגליסט לאירוע, השאירו פרטים באתר או התקשרו ונציג מחברת גרילמן יחזור אליכם עם מידע נוסף.

מתכננים אירוע בקרוב?
קבלו הצעת מחיר

מחיר שרות גרילמן או מנגליסט