קייטרינג בשרי – העיקר הבשר

מחפשים קייטרינג בשרי איכותי, טעים ומפנק? הגעתם למקום הנכון! קייטרינג בשר הינו קייטרינג המציע מגוון רחב של מנות בשריות, הכוללות בשר בקר, בשר עוף ובשר חזיר. המנות שלנו מבוססות על חומרי גלם איכותיים, טריים ומשובחים, והן מוכנות על ידי שפים מקצועיים ומנוסים.

תוכן העיניינים

קייטרינג בשרי כשר מומלץ
קייטרינג בשרי כשר מומלץ

אנו מציעים מגוון רחב של מנות בשריות, החל ממנות קלילות ועד מנות כבדות, החל ממנות ראשונות ועד מנות אחרונות. כמו כן, אנו מציעים מגוון רחב של תוספות, כגון סלטים, אורז, ירקות ועוד.

אנו מציעים שירותי קייטרינג בשרי לאירועים בכל גודל, החל מאירועים קטנים של עד 20 איש ועד אירועים גדולים של עד 1,000 איש. אנו נעשה את כל המאמצים על מנת לעמוד בדרישות שלכם ולספק לכם אירוע בלתי נשכח.

להזמנת שירותי קייטרינג בשרי, צרו איתנו קשר עוד היום!

קייטרינג בשרי למגוון אירועים

  • חתונות
  • בר מצוות
  • בת מצוות
  • ימי הולדת
  • אירועים עסקיים
  • ועוד

קייטרינג בשרי מציע מגוון רחב של יתרונות, כגון:

  • טעם נהדר
  • מגוון מנות
  • שירות מקצועי
  • זמינות גבוהה
  • מחירים נוחים

אם אתם מחפשים קייטרינג לאירוע שלכם, קייטרינג בשרי הוא הפתרון הטוב ביותר עבורכם!

הזמנה של קייטרינג בשרי היא אחת הדרכים הנפוצות לדאוג להיבט הכיבוד באירועים. אנשים מזמינים מנות עיקריות בשריות עבור אירועים קטנים כגדולים, ובוחרים את סוגי הבשר והתיבול האהובים עליהם. אנו מציעים מגוון מרשים של קייטרינג עם מנות בשריות, החל מבשר מוכן וחתוך להגשה ועד לגרילמנים שמגיעים עד אליכם עם כל הבשר ומכינים אותו במקום. אתם בוחרים את סוגי הבשר, התיבול המבוקש ודרך ההכנה הרצויה, ואנו דואגים לכל השאר. 

הכל מתחיל בחברת הקייטרינג הנכונה לכם

הדרך הטובה ביותר לארגן את האירוע שלכם, בין אם מדובר בחתונה,בר/בת מצווה, בריתה או כל אירוע אחר הוא באמצעות התקשרות עם חברה מקצועית אשר תעניק לכם קייטרינג בשרי על האש אשר נעשה בזמן האירוע שלכם. למעשה, ע"פ חוגגים מדובר בדרך הקלה ביותר להבטיח כי האירוע שלכם יהיה אירוע קולינרי מושלם,וזאת בשל העובדה כי כיום ניתן שירות של קייטרינג בשרי אשר ניתן בהתאמה אישית למספר האורחים, ולכן מדובר באופציה נהדרת מבחינה קולינרית כמו גם חזותית. למעשה, זה לא סוג כי כיום כל אירוע מצולם מכל עבר ולכן קייטרינג מקצועי בשרי אשר מגיע אליכם לאירוע יאפשר לאורחים שלכם לקבל חוויה יחודית לאור העובדה כי הבשר נצלה אל מול עיניהם,כמו גם העובדה כי מדובר בצורת הגשה אינטראקטיבית אשר מותאמת באופן מושלם לצרכים שלכם, כמו גם של האורחים.יחד עם זאת,מדובר בענף פרוץ בו עוסקים לא מעט חובבנים,ולכן ישנה חשיבות לבחירה בחברה מקצועית אשר תעניק לכם קייטרינג בשרי מצוין במחיר נוח לכל כיס, כך שתוכלו להיות בטוחים כי אתם בוחרים בחברה מובילה אשר תעמוד בהסכמים אשר נחתמו עמה כמו גם כזו אשר תדע לספק את השירות הנהוג כיום בענף הקייטרינג הבשרי.

קייטרינג בשרי היא האפשרות המועדפת על רבים. יש אפשרות להזמינו במגוון צורות ודרכים:

  • מגשי בשר – אנו מכינים מראש את כל הבשר מוכן להגשה. הדבר נוח מאוד עבור ישיבות צוות, אירועים בשבת ואף אירועים המתוכננים לחיק הטבע. הבשר מגיע כבר מוכן וחתוך ואפשר להניחו בכריכים או על צלחות עם תוספות.
  • גרילמן – הזמנה של גרילמן מקצועי היא הדרך הנוחה לספק לאורחים שלכם בשר ברמה הגבוהה ביותר. אנו מתאמים לכם את הגרילמן המתאים לסוג האירוע ומספר האורחים המתוכנן.
  • קייטרינג בשרי – המגיע כבר מוכן בתוך תבניות כנתחים שלמים. בדרך זו אפשר להגישו במזנונים או אף בהגשה לשולחנות.
    כל סוגי הבשר ודרך ההכנה נעשים בתיאום אתכם מראש.

איזה מנות יש בקייטרינג בשרי לאירועים

מגוון הקייטרינג המגיש בשר הוא עצום. אפשר להזמין כל סוג של בשר בכל דרך הכנה. בשר בקר כסטייקים, רוסטביף או דרך הכנה אחרת, נתחי עוף עם רוטב או צלוי, פרגיות על שיפודים עם תוספות, קבבים בתיבולים שונים ועוד. כאשר מזמינים גרילמן מקצועי, אתם קובעים ביחד את תמהיל הבשר לפי התקציב, והוא מתבל את הבשר לפי טעמכם ומכין אותו בו במקום לעיני האורחים. הכנת בשר בעזרתו של גרילמן מקצועי משדרגת כל אירוע, החל מאירועים הנערכים בגינה ועד לימי כיף לעובדים בחיק הטבע. אפשר להזמין כל סוג של קייטרינג בשרי לנוחותכם, ברמת הכשרות הנדרשת, עם או בלי תוספות.

נשמח לספר לכם על כל האפשרויות שלכם להזמין קייטרינג בשרי לאירוע שלכם. אנו מספקים קייטרינג לאירועים כגון ברית הנערכת בבית, בר מצווה בגינה, ימי הולדת, ימי נישואין, אירועים עסקיים במקום העבודה או באולם כנסים ועוד. אנא השאירו את הפרטים שלכם באתר או התקשרו, ונחזור אליכם עם מידע נוסף. 

הפופולריות של קייטרינג בשרי 

כאמור, בשנים האחרונות ניתן לראות כיצד חלה עלייה של עשרות אחוזים בביקוש לקייטרינג בשרי לאירועים, הן בשל העובדה כי מדובר בנתחי בשר מדהימים אשר הישראלים מאוד אוהבים והן בשל השירות האינטראקטיבי אשר הופך בקלות את האירוע לאירוע ייחודי אשר מתבסס על מתן שירות מדויק ומותאם אישית למספר האורחים, בניגוד לצורת הגשה בה מגיעים מלצרים ומעניקים לאורח מנה מדודה מראש. לכן, ניתן לראות כיצד הוקמו לא מעט חברות אשר מתמחות בתחום, כאשר החברה המובילה כיום היא ללא ספק חברת הגרלימנים אשר מציבה סטנדרט חדש בכל מה שקשור לקייטרינג בשרי לאירועים. מדוע? להלן הפרטים שכל מארגן אירוע חייב לדעת.

הזמנת קייטרינג בשרים לאירועים – העיקר הבשר

קייטרינג העיקר הבשר עוסק מזה שנים רבות בקייטרינג בשרי לאירועים,וזאת בשל העובדה כי מדובר בחברה מיומנת בעלת מוניטין של שנים רבות אשר סיפקה למאות לקוחות מכל רחבי הארץ שירות של קייטרינג בשרי, בהתאמה אישית, כאשר החברה שמה דגש גם המגזר הדתי ומאפשרת לקבל קייטרינג בשרי כשר.

למעשה, באמצעות נציגי החברה תוכלו לתכנן אירוע מושלם אשר משקף את הרמה הקולינרית הגבוהה ביותר אשר ניתנת,כל זאת בזכות בחירה בנתחי בשר מובחרים אשר נעשים ביום האירוע אל מול עיני האורחים, כמו גם הגשה יוקרתית למדי אשר מתבססת על כלי הגשה ייחודים אשר מאפשרים לכם להיות בראש שקט כי האירוע שלכם יהיה אירוע מדויק אשר נעשה בסטייל חסר פשרות, מבלי להפחית בטעם.

על כן, במידה ואתם מארגנים כעת אירוע ושוקלים מה לעשות,אין כל ספק כי התקשרות עם קייטרינג העיקר הבשר תפתור לכם את  הדילמה ותאפשר לכם להפיק אירוע מדהים בעלות כספית נוחה ומשתלמת המותאמת בדיוק לתקציב שלכם.

צרו קשר עוד היום עם נציגי החברה בכדי להבטיח את מקומכם ובכך תוכלו גם אתם להצטרף למאות הלקוחות המרוצים שלנו.

מתכננים אירוע בקרוב?
קבלו הצעת מחיר

קייטרינג בשרי כשר לאירועים
קייטרינג בשרי כשר לאירועים