אודות הקייטרינג – העיקר הבשר

אנו בקייטרינג העיקר הבשר מציעים תפריטי אירוח בכל מיני סוגים. לקבלת הצעת מחיר פנו אלינו ואנו נשלח אליכם את התפריטים שלנו מלווים בהצעות מחיר. 

תוכן העיניינים

העיקר הבשר קייטרינג גריל בשרים
העיקר הבשר קייטרינג גריל בשרים

על קייטרינג העיקר הבשר

מתמחה בקייטרינג בשרי לאירועים ועוד

קייטרינג "העיקר הבשר" הינו שם בולט בתעשיית האירוח הבשרי, הקייטרינג ידוע בהתמחותו בבשרים לאירועים.

עם מגוון רחב של הצעות הכוללות קייטרינג בגריל, קייטרינג אסאדו, קייטרינג שווארמה, שולחנות שוק בשר, מגשי אירוח בשרים ועוד, הציב הקייטרינג חותם למצוינות קולינרית.

קייטרינג בשרי לאירועים

מתן תפריטים ממוקדי בשר לאירועים שונים, בין אם זה מפגשים משפחתיים אינטימיים או מסיבות חברות גדולות. אפשרויות הקייטרינג הבשרי הן נרחבות, מה שמבטיח כי כל חיך יסופק.

קייטרינג בגריל

שירותי הקייטרינג בולטים בטעמים מעוררי הפה שלהם, עם בשרים שנצלים לשלמות על להבות פתוחות. הניחוח המעושן והטעם העסיסי הופכים את מנות הגריל שלהם לחובה לכל חובב בשר.

קייטרינג אסאדו

בהשראת טכניקת הברביקיו הדרום אמריקאית המסורתית, קייטרינג האסאדו שלהם מביא חוויה כפרית ואותנטית לשולחן. בבישול איטי על עץ או פחם, בשר האסאדו רך, עסיסי ועשיר בטעם.

קייטרינג שווארמה

העיקר הבשר מתמחה גם בקייטרינג שווארמה, ומציעה לאורחים לטעום מהמעדן המזרח תיכוני הפופולרי הזה. השווארמה המושחתת בקפידה ומבושלת על רוטיסרי אנכית, מוגשת בליווי טרי המביא עולם של טעמים לאירוע.

שולחנות שוק בשריים

שולחנות שוק הבשר שלהם הם תענוג ויזואלי וגסטרונומי, מציגים מגוון של בשרים וליווי. האורחים יכולים לבחור את הנתחים המועדפים עליהם ולצפות כשהם מבושלים לפי טעמם, ומוסיפים מגע אישי ואינטראקטיבי לחוויית האוכל.

מגשי אירוח בשרים

למפגשים רשמיים או אלגנטיים יותר, מגשי האירוח הבשריים שלהם מספקים אפשרות מעודנת ומתוחכמת. מגשים אלה מסודרים ומקושטים להפליא ומציעים מבחר של בשרים ותוספות פרימיום, ומשפרים את חווית האוכל הכוללת.

איכות ומקור אתי

קייטרינג "העיקר הבשר" שם דגש רב על מקורות איכותיים ואתיים. כל הבשרים שלהם מגיעים מספקים אחראיים שמקפידים על שיטות אנושיות. הם מבטיחים שכל מנה עומדת בסטנדרטים גבוהים של איכות וטעם.

גישה ממוקדת לקוחות

מה שמייחד את "העיקר הבשר" הוא הגישה הממוקדת בלקוח שלהם. הם עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם לקוחות כדי להבין את הצרכים וההעדפות שלהם, יוצרים תפריטים וחוויות שמתאימות לחזון האירוע.

קייטרינג בשרים מקצועי 

מתמחה במגוון שרותי גריל לאירועים. הקייטרינג הוקם מתוך הבנה כי הישראלים אוהבים לעשות מנגל על האש, אך לא תמיד "מתאים" להם לעמוד על יד המנגל.
החברה מספקת שרותי גריל (עם בשר או בלי בשר) בלבד ובשל התמקדות זאת נחשבת למומחית הגדולה ביותר בתחום. 

הגרילמנים שלנו שמחים לספק לכם שירות מקצועי עם זמינות לכל חלקי הארץ ובכל מקום שתבחרו. אצליכם בבית, בשטח, בעבודה, בחוף היום או בכל מקום שרק ניתן להדליק את המנגל. אנחנו לא מתפשרים על איכות הבשר ובטח שלא על דרך צלייתו. אנשי הצוות שלנו מומחים בסוגי צלייה שונים ומגוונים ובזאת מאפשרים לקהל לקוחותינו להנות ממגוון סוגי בשרים שונים בסוגי צלייה משתנים. אנו מספקים שרותי גריל למגוון אירועים. צוות הגרילמנים שלנו יכול להתאים את עצמו לכל אירוע, מהאירוע הפרטי בחצר הבית ועד החתונה המשמחת ביותר באזור.

לסיכום

קייטרינג "העיקר הבשר" הוא יותר מסתם שירות קייטרינג; זו חוויה שמביאה את האהבה והאומנות של בישול בשר לכל אירוע. ההתמחות שלהם בשירותי קייטרינג בשרי שונים, יחד עם המחויבות שלהם לאיכות ושביעות רצון הלקוחות, הופכת אותם לבחירה אידיאלית עבור כל מי שמחפש להוסיף נופך ייחודי וטעים לחגיגה שלו. עם "העיקר הבשר", האהבה לבשר נחגגת בכל ביס, ויוצרת זיכרונות בלתי נשכחים ומסעות גסטרונומיים.

שרותי הגריל שלנו מלווים במגשי בשר איכותיים, כאלה שיחסכו מכם את העבודה, הטרחה והתרוצצויות, אם זה במסגרת אירוע קטן ואם זה במערך צלייה והגשה המותאם לאירוע גדול– חברתנו מציעה שלל פתרונות קייטרינג בשריים ברמה גבוהה ומקצועית שלא ניתן למצוא בשום מקום אחר.

אנו עושים את מיטב המאמצים על מנת לספק ללקוחותינו מענה מקיף ופתרונות קייטרינג על האש יצירתיים מבלי שיצטרכו לדאוג לזמן האירוע, למיקום האירוע ולכשרות האוכל.

צרו עמנו קשר ונשמח להעניק לכם שירות מקיף, החל משלבי התכנון ועד לשלב סיכום האירוע, בו אנו שומעים את חוות הדעת שלכם מהשירות שלנו – כי חשוב לנו תמיד ללמוד להשתפר וכמובן להנות מפידבק חיובי ותומך כזה שמשאיר את הניצוץ ושומר על גחלת האש..

מתכננים אירוע בקרוב?
קבלו הצעת מחיר

קייטרינג על האש בטבע
קייטרינג על האש בטבע