גרילמן עד הבית – העיקר הבשר

גרילמן עד הבית זהו פינוק שיותר ויותר אנשים מחפשים לאירוע. הגרילמן מגיע עד אליכם הביתה עם כל הציוד והבשר ומתחיל להכין את העמדה עוד לפני שהאורחים מגיעים. בדרך הזו הם נכנסים אל אווירה מחשמלת של ניחוחות בשר הנפוצים לכל עבר וממתינים בציפייה לכיבוד הטעים. הזמנה של גרילמן מאפשרת לכם לארגן את היבט הכיבוד בתקציב הוגן, שכן אתם יכולים לדאוג לתוספות, לסלטים ולמנות האחרונות ואנו דואגים לבשר עצמו.

רוצים לקרוא עוד על הזמנת קייטרינג בשרי לאירועים קטנים, לחצו כאן

תוכן העיניינים

קייטרינג בשרים זול ואיכותי
קייטרינג בשרים זול ואיכותי

שירותי גרילמן עד הבית

גרילמן עד הבית היא הזמנת אדם שהמומחיות שלו היא הכנת בשר בצורות שונות. יש כמה אפשרויות להזמין גרילמן לאירוע:

  • עמדת גרילמן בודד – גרילמן בודד מגיע כחלק ממערך הכיבוד השלם, או כעמדת בשר יחידה לאירוע קטן.
  • מערך של כמה גרילמנים – הפתרון המושלם לכל סוגי הבשר וצורות ההכנה. בדרך זו אפשר להזמין עמדות זהות עבור מספר אורחים גדול, או עמדות גריל בצורות הכנה שונות כגון עמדת שווארמה, עמדת אסאדו וכך הלאה.
  • גרילמן עם כל התוספות – בדרך זו אנו דואגים להגעה של גרילמן אליכם לאירוע, ואנו גם מטפלים בכל היבט התוספות, כולל סלטים, תוספות, קינוחים וכל מה שצריך לאירוע מושלם.

אתם מחליטים על תמהיל עמדות הבשר ואנו מתאמים לכם את הגרילמן המתאים לפי כמות האורחים והתקציב שיש ברשותכם.

כיצד מזמינים קייטרינג עד הבית

הזמנה של גרילמן במרכז, בצפון או בדרום עד הבית היא פשוטה. אנו מספקים עמדות גרילמן לאירועים קטנים כגון ברית מילה, בר או בת מצווה, ימי הולדת עגולים, ימי נישואין ועוד הנחגגים בבית. הגרילמן שלנו יגיע אליכם עם מיטב סוגי הבשר שבחרתם, בין אם מדובר בבשר בקר בצורות הכנה שונות ובין אם מדובר בפרגיות, שיפודים, קבבים בתיבולים שונים, נקניקיות טעימות וכדומה.

ההחלטה על סוג הבשר ודרך ההכנה נעשית בשיתוף אתכם, לפי טעמכם, מספר האורחים והתקציב. הזמנה של גרילמן עד הבית היא פינוק אמיתי ותוכלו גם להפתיע את החברים שלכם אם הזמנתם אותם לצפיה משותפת באירוע ספורט. אנשים מזמינים גרילמן פרטי גם לאירועים כגון מסיבות רווקים, מסיבות גיוס ועוד, הכל כדי לפנק את האורחים עם בשר איכותי וטרי, הנעשה במקום עצמו. נשמח לספק לכם את כל הפרטים הנחוצים לכם על הזמנת גרילמן לאירועים בבית. אנא התקשרו או השאירו פרטים באתר ונציג מטעמנו יחזור אליכם עם מידע נוסף.

 

מתכננים אירוע בקרוב?
קבלו הצעת מחיר

קייטרינג על האש בטבע
קייטרינג על האש בטבע