דוכני שווארמה לאירועים

דוכני שווארמה לאירועים הפכו בשנים האחרונות למצרך מבוקש במגוון רחב של אירועים. אירועים עסקיים, משפחתיים, בבית או באולם, דוכן שווארמה מוסיף את הטאץ' המוכר והטעים לרמה חדשה של אירוע. 

תוכן העיניינים

קייטרינג בשרים זול ואיכותי
קייטרינג בשרים זול ואיכותי

דוכני שווארמה לאירועים – אוכל ישראלי שכולם אוהבים

דוכני שווארמה. אין ישראלי שלא התוודע אל המאכל הספק לאומי הזה. בין אם זה מנה ברחוב בדרך לעבודה, או ישיבה של ממש במסעדה עם סלטים וכל הבלגן.  לכן עם כניסת דוכני שווארמה לאירועים אל עולמנו, זוהי בשורה של ממש. 

שווארמה עשויה בדר"כ מבשר כבש, הודו או בקר. נצלית לאיטה על השיפוד המסתובב בתור תנור גז. אופן הצלייה על השיפוד מאפשר לשומן ולמיצים לנזול לאורך כל הבשר ולהיספג בו מחדש וכך לשמור על הטעם והארומה הייחודיים של השוווארמה. דוכן שווארמה באירוע שלכם מגיע עם שווארמיסט מומחה, בשר, וכל התוספות הנלוות. כך שאתם יכולים להשתחרר ולהינות מהאירוע שלכם, בזמן שהאורחים שלכם נהנים מממנת שווארמה טעימה.

המחיר של דוכן שווארמה לאירועים משתנה בהתאם לגודל האירוע, סוג השווארמה, מספר הצלחות והתוספות. באופן כללי, מחיר דוכן שווארמה לאירועים מתחיל ב-500 ש"ח.

להלן טבלת מחירים לדוגמה:

גודל אירועסוג שווארמהמספר צלחותמחיר כולל
פחות מ-50 אישעוף100500 ש"ח
50-100 אישבקר2001000 ש"ח
100-200 אישטופו3001500 ש"ח
מעל 200 אישמגוון4002000 ש"ח

המחירים בטבלה אינם כוללים את עלות ההובלה. עלות ההובלה תיגבה בנפרד, בהתאם למרחק בין מקום האירוע למקום הקייטרינג.

חשוב לציין שהמחירים בטבלה הם הערכה בלבד, והמחירים בפועל עשויים להשתנות בהתאם לתנאי האירוע.

אם אתם מתכננים אירוע ורוצים להזמין דוכן שווארמה, חשוב לקבל הצעות מחיר מכמה חברות קייטרינג שונות. כך תוכלו להשוות מחירים ולמצוא את הצעת המחיר הטובה ביותר.

מתכננים אירוע בקרוב?
קבלו הצעת מחיר

קייטרינג על האש בטבע
קייטרינג על האש בטבע