אסאדו על האש לאירועים - הגרילמנים

שרותי אסאדו על האש לאירועים זה קייטרינג הגרילמנים. צרו עמנו קשר לקבלת הצעת מחיר לאירוע. הקהל הישראלי התוודע לדרך הכנת אסאדו על האש והתאהב בטעם. דרך ההכנה המוקפדת, הצליה האיטית וההגשה המיוחדת הפכו את האסאדו ללהיט של ממש באירועים שונים. אנו מגיעים עם עמדת אסאדו מקצועית ומכינים עבורכם חגיגה דרום אמריקאית מקורית, כולל הטעמים האהובים ואף מנות ראשונות ואחרונות אם תרצו. אפשר להזמין עמדת אסאדו אחת כחלק מעמדות גריל מגוונות ואפשר כמובן להזמין קייטרינג אסאדו מלא.

[kkstarratings]

קייטרינג אסאדו על האש

אסאדו על האש היא דרך הכנה דרום אמריקאית ייחודית. מי שביקר בדרום אמריקה מכיר את ההכנות הקפדניות להכנת הבשר, את הגריל המיוחד ואת הטעמים הנפלאים המופקים מהתהליך. גרילמן אסאדו מקצועי נקרא אסאדור והוא חותך את הבשר בדרך מיוחדת, צלעות בקר בחיתוך רוחבי. לרוב לא מניחים את הבשר במשרה כפי שנהוג בהכנת בשר אחרת, והטעם המיוחד מתקבל תודות לצליה איטית. לצד הבשר מוגשים רטבים מיוחדים, כגון רוטב צ'ימיצ'ורי, רוטב עגבניות או סלסה מיוחדת. אלה מעשירים את טעם הבשר לצד תוספות חמות טעימות כתפוחי אדמה, ירקות ועוד.

סוגי אסאדו על האש

אנו מתאמים עבורכם סוגים שונים של אסאדו, לפי סוג האירוע והתקציב:

  • עמדת אסאדו בודדת – הגרילמן שלנו יגיע לאירוע שלכם כחלק מצוות גרילמנים נוספים, כעמדת שווארמה, עמדת בשר ישראלי וכך הלאה. בדרך זו יכולים האורחים לבחור את סוג הבשר שהם אוהבים ולגוון במנה העיקרית שלהם. הניסיון שלנו מלמד כי לפני עמדת האסאדו משתרך התור הארוך ביותר…
  • כמה עמדות אסאדו – בדרך זו מאופין האירוע במנה עיקרית שהיא רק בשר האסאדו. הגרילמנים שלנו, האסאדור, מגיעים לאירוע ומכינים בכמה עמדות את כל הבשר. בדרך זו אנו מספקים את הבשר גם לאירועים הכוללים מאות אורחים.
  • חגיגה ארגנטינאית מושלמת – אנו דואגים לכל היבטי הקייטרינג, כולל מנות ראשונות כגון אמפנדוס ונקניקיות ייחודיות למטבח הדרום אמריקאי, דרך הבשר האיכותי, התוספות ואף מנות אחרונות. את הקייטרינג מלווה מוסיקה דרום אמריקאית טיפוסית והחגיגה בעיצומה.

אנו בעלי ניסיון רב בתיאום ובארגון אסאדו על האש לכל סוגי האירועים. אירועים הנערכים בבית בגינה, אירועים הנערכים בחיק הטבע כגון ימי גיבוש לעובדים ואף אירועים בגני אירועים ועוד. נשמח לספר לכם עוד על האפשרויות שלכם להזמין אסאדו, אנא השאירו פרטים באתר או התקשרו ונציג מטעמנו יחזור אליכם עם כל הפרטים המתאימים לסוג האירוע שלכם ולתקציב.