קייטרינג אסאדו מחירים – העיקר הבשר

קייטרינג אסאדו במחירים נוחים זה צוות הגרילמנים. הטעם וצורת ההגשה של המטבח הארגנטינאי חביב על הקהל הישראלי. איכות הבשר ודרך הכנתו המיוחדת הופכת את הקייטרינג הארגנטינאי למבוקש בקרב מארגני אירועים. עם זאת, אנשים מתלבטים על קייטרינג אסאדו מחירים וסבורים כי מדובר בקייטרינג יקר ביותר. לא כולם יודעים, אבל אפשר לתכנן את הקייטרינג לפי התקציב המבוקש ועדיין ליהנות מכיבוד טעים ואיכותי בסגנון אסאדו. 

תוכן העיניינים

קייטרינג אסאדו מחירים
קייטרינג אסאדו מחירים

קייטרינג אסאדו לאירועים

כאשר מבררים קייטרינג אסאדו ואת המחיר יש לקחת בחשבון נתונים אחדים:

  • כמות העמדות – אפשר ליהנות מאסאדו גם במסגרת עמדות בשר רגילות. כאשר אתם מארגנים אירוע ומזמינים כמה גרילמנים, אפשר לקבוע כי כמה מהם הם גרילמנים רגילים ואחד או שניים הם גרילמנים אסאדו. חלוקה נבונה תוזיל את התעריף ועדיין תאפשר לכם לפנק את האורחים שלכם בחגיגת הבשר האופינית.
  • מנות ראשונות ואחרונות – קייטרינג ארגנטינאי כולל את כל המנות, החל ממנות ראשונות ככיסונים ממולאים ועד למנות אחרונות כאמפנדוס ואחרות. הזמנה של כל הקייטרינג מתחילתו ועד סופו מייקרת את התוצאה הסופית, ולכן אם התקציב שלכם מוגבל אנו ממליצים לכם לא להתפשר על עמדת הבשר ואת שאר המנות לחלק לפי התקציב הנותר.
  • כמות האורחים – כמובן שכמות האורחים משפיעה על התקציב כולו. אם מדובר באירוע קטן אפשר להסתפק בעמדת אסאדו אחת ואילו כאשר מדובר באירוע גדול כגון חתונה, מספר האורחים הרב משפיע על כמות הבשר שיש לרכוש ולהכין.

קייטרינג אסאדו לאירועים מחיר

אנו מתאמים אתכם קייטרינג אסאדו מחירים לפי כל הנתונים שאתם ממלאים באתר. התקציב, מספר האורחים, סוג האירוע ומיקומו. אנו יכולים לספק לכם את הקייטרינג מתחילתו ועד סופו, כולל מנות ראשונות, מנות אחרונות וגרילמנים הלבושים במיטב המסורת. נוכל להתאים את מגוון הבשר הניצלה ואת סוג הבשר לתעריף שלכם, והתוצאה המתקבלת בכל מקרה תהיה מקצועית, איכותית וטעימה. האורחים יגיעו לאירוע ישירות אל ניחוחות הבשר הנצלה וחגיגת הבשר הארגנטינאי מתחילה. 

נשמח לספר לכם על כל האפשרויות שלכם להזמין קייטרינג אסאדו מחירים, ונתאם עבורכם את הקייטרינג הארגנטינאי האהוב בדיוק לפי התקציב שיש לכם לאירוע. אנא התקשרו או השאירו פרטים באתר ונחזור אליכם עם כל המידע המקצועי הנדרש לכם על ארגון אירוע עם כיבוד בלתי נשכח.

מתכננים אירוע בקרוב?
קבלו הצעת מחיר

קייטרינג על האש בטבע
קייטרינג על האש בטבע