קייטרינג בבית שאן - הגרילמנים

קייטרינג בית שאן ידוע באיכות הכיבוד שהוא מביא לאירועים. אנו מציעים סוגים שונים של קייטרינג, לפי רמת כשרות, סוגי בשר, תוספות וכל מה שנדרש כדי לארגן אירוע בלתי נשכח. אנו מביאים קייטרינג לאירועים בקנה מידה גדול, וגם לאירועים קטנים הנערכים בבית או בעבודה. ניתן להזמין את כל סוגי הבשר, כולל גרילמן אסאדו או דוכן שווארמה להנאת האורחים. 

[kkstarratings]

קייטרינג בבית שאן לאירועים שונים

קייטרינג בבית שאן מציע כמה סוגים של קייטרינג, לבחירתכם:

  • אירועים גדולים – אנו מספקים קייטרינג לאירועים גדולים הנערכים בגני אירועים או
  • קייטרינג בית שאן פרטים באולמות. אנו יכולים לספק את כל הכיבוד מתחילתו ועד לסופו, ומתחייבים על קייטרינג בשרי טעים.
  • ימי עיון בעבודה – אנו מכינים למקומות עבודה כיבוד לפי סוג האירוע. אם מדובר בישיבת צוות בעבודה, נוכל לספק מגשי אירוח בשריים, החתוכים ומוכנים לנטילה על צלחת או לתוך כריך. אם מדובר בימי עיון באולם כנסים, נספק קייטרינג בבית שאן לפי תיאום אתכם וסוג ההגשה המבוקש.
  • אירועים בבית – נוכל לספק עבורכם את הקייטרינג לאירוע שאתם עורכים בבית. אנו מביאים את הכיבוד הבשרי או מתאמים עבורכם גרילמן מקצועי שיכין את כל הבשר על גבי גריל במהלך האירוע.

הזמנת הקייטרינג

כדי להזמין את הקייטרינג אנו מבקשים מכך למלא את כל הפרטים הקשורים לאירוע, וכך נוכל לתאם ביחד אתכם את הכיבוד הבשרי המתאים לכם. אנו מספקים את כל סוגי הבשר, החל מבשר בקר המוגש בצורות הגשה שונות, החל מסטייקים ועד לבשר חתוך על מגשים. אנו מכינים קבבים בתיבולים שונים, סטייק פרגיות, שיפודי פרגיות ועוד. אם אתם מזמינים גרילמן מקצועי, אנו רוכשים את הבשר במקום הטוב ביותר ודואגים לתבל אותו לפי הטעם שלכם. בזמן האירוע הגרילמן מתחיל להכין את הבשר והניחוחות נפוצים לכל עבר עם הבטחה לכיבוד איכותי ביותר.

במידת הצורך נספק אף את התוספות לפי בחירתכם ואנו יכולים גם לדאוג לכל המנות באירוע, החל מהמנות הראשונות ועד למנות האחרונות. נשמח לספר לכם את כל הפרטים על קייטרינג בבית שאן. אנא התקשרו או תשאירו את הפרטים שלכם באתר ונחזור אליכם עם כל המידע המתאים לתקציב, סוג האירוע, מספר המוזמנים וכל מה שקשור להיבט הכיבוד.