קייטרינג בשרי כשר לאירועים קטנים- מחירים ותפריטים

אנו בקייטרינג העיקר הבשר מציעים תפריט קייטרינג על האש זול ואיכותי לאירועים. לקבלת הצעת מחיר פנו אלינו ואנו נשלח אליכם את התפריטים שלנו מלווים בהצעות מחיר זולות, אבל איכותיות

תוכן העיניינים

קייטרינג בשרים זול ואיכותי
קייטרינג בשרים זול ואיכותי

כאשר אתם מחפשים קייטרינג בשרי כשר לאירועים קטנים מחירים, כמובן שתופתעו לדעת כי אפשר להשיג קייטרינג ברמה גבוהה במחירים נוחים. כיום אנשים רבים מארגנים אירועים קטנים, החל מברית, ימי נישואין, ימי הולדת עגולים ועוד. הבשר הוא רכיב נכבד מהאירוע, אך במקביל אנשים שמחים לקבל אוכל טעים. אנו מספקים קייטרינג בשרי כשר במחירים נוחים מאוד, ומתאימים לכם את סוג הבשר, דרך ההכנה וצורת ההגשה המתאימים לצרכים שלכם. אנו מספקים סוגים שונים של בשר כשר ובונים ביחד אתכם תפריט המתאים לתקציב שקבעתם, עם או בלי תוספות, לפי בחירתכם. 

קייטרינג בשרי כשר לאירועים קטנים מחירים

אם אתם מחפשים קייטרינג בשרי כשר לאירועים קטנים מחירים נוכל להפתיע אתכם בקייטרינג משובח עם בשר טעים והכנה מעולה. המחיר של הקייטרינג נגזר מכמה מרכיבים ואפשר בהחלט לשלוט במחיר הסופי אם מתכננים את כל השלבים של ההזמנה:

  • סוג הבשר – כמובן שאם מזמינים בשר בקר המחיר עולה, אך אפשר לשלב בקר בין סוגים אחרים של בשר. כמו כן ניתן לדאוג כי נתחי הבקר לא יהיו הנתחים היקרים ביותר וכך ליהנות מקייטרינג בשרי המכיל בקר.
  • תוספות – אפשר להזמין אצלנו רק את המנות העיקריות ולחלק בין בני המשפחה את התוספות. כך אפשר ליהנות ממנות עיקריות משובחות וטעימות ואילו שאר העלות, הקשורה לתוספות, יורדת.
  • איסוף הקייטרינג – נוכל לתאם אתכם איסוף עצמי, וכך תורידו מעצמכם את העלות של ההסעה.

אם אתם דואגים להסעה, לכלים ולתוספות בהחלט תוכלו להינות מאפשרות של קייטרינג בשרי כשר לאירועים קטנים מחירים נוחים.

קייטרינג כשר לאירוע קטן –  המחירים

אני מציעים מגוון קייטרינג לאירועים שונים הנערכים בקנה מידה קטן. החל מברית שנערכת בבית, דרך שבת חתן ועד לימי הולדת. אפילו מקומות עבודה שמרימים כוסית לכבוד קידום או חג יכולים ליהנות מקייטרינג בשרי כשר ואף אירועים עסקיים שונים. נשמח לספק לכם את כל הפרטים הדרושים לכם. אנא השאירו פרטים באתר או התקשרו, ונחזור אליכם עם כל המידע שנדרש לכם. כל שעליכם לעשות הוא למלא את הפרטים שלכם, רמת הכשרות הנדרשת, מספר האורחים וסוג האירוע. אנו כבר נדאג לכל השאר.

מחיר הקייטרינג הבשרי הכשר לאירוע קטן משתנה בהתאם לגורמים רבים, כגון מספר האורחים, סוג המנות, סוג השירות, ואיזור המשלוח. עם זאת, ניתן לומר באופן כללי כי מחיר הקייטרינג הבשרי הכשר לאירוע קטן נע בין 100-200 ש"ח לסועד.

להלן מספר גורמים המשפיעים על מחיר הקייטרינג הבשרי הכשר לאירוע קטן:

  • מספר האורחים: ככל שמספר האורחים גדול יותר, כך מחיר הקייטרינג יהיה גבוה יותר.
  • סוג המנות: מנות יקרות יותר, כגון סטייקים, עוף ממולא, ודגים, יעלו יותר ממנות זולות יותר, כגון בשר בקר טחון, עוף פשוט, וירקות.
  • סוג השירות: קייטרינג המציע שירות מלא, הכולל הגשת האוכל, ניקיון, ושירות הסעדה, יעלה יותר מקייטרינג המציע שירות חלקי, הכולל רק את האוכל.
  • איזור המשלוח: קייטרינג המציע שירות משלוחים לאזורים מרוחקים, יהיה יקר יותר מקייטרינג המציע שירות משלוחים לאזורים קרובים.

אם אתם מתכננים אירוע קטן, חשוב לבדוק את המחירים של מספר חברות קייטרינג בשרי כשרות, כדי למצוא את החברה המציעה את המחיר הטוב ביותר עבורכם.

מתכננים אירוע בקרוב?
קבלו הצעת מחיר

קייטרינג על האש בטבע
קייטרינג על האש בטבע