מגשי אירוח בשרי – העיקר הבשר

קייטרינג העיקר הבשר מספק גם כשצריך (כאשר אין מקום להדליק מנגל), מגשי אירוח בשריים ויכול להציע לכם תפריטים של קייטרינג בשרי בסגנון מבושל. לקבלת הצעת מחיר לאירוע מגשי אירוח בשרי פנו אלינו דרך האתר ונשמח לעמוד לרשותכם

תוכן העיניינים

קייטרינג בשרים זול ואיכותי
קייטרינג בשרים זול ואיכותי

הזמנה של מגשי אירוח בשרי זו דרך מעולה לשדרג כל אירוע. במקום לטרוח על ההכנה, להתרוצץ ולחפש בשר איכותי, לחשוב איך להכין כל נתח בצורה המתאימה לו, אנו נספק לכם את הבשר מוכן להגשה ולאכילה על מגשים. זו אפשרות נוחה, קלה וכמובן טעימה להינות מהאירוע עד תומו. הזמנה של מגשי אירוח בשרי מתאימה לאירועים קטנים כגדולים וגם לימי כיף וגיבוש של עובדים. אפשר לדאוג לתוספות ליד הבשר ולהזמין את האורחים שלכם לאכול בשר איכותי וטעים. 

מגשי אירוח בשרי

מגשי אירוח בשרי הם מגשים שעליהם מונח בשר מסוגים שונים, בצורות הגשה שונות. הם מתאימים לאירועים שונים, כגון:

  • ימי גיבוש וכיף לעובדים – ימי כיף כוללים טיולים רגליים, טיולי ג'יפים, פעילויות גיבוש ועוד. באמצע היום נהוג לארגן קייטרינג טעים והאופציה של מגשי אירוח בשרי היא הדרך המושלמת לפנק את העובדים שלכם.
  • אירועים קטנים – אם החלטתם לערוך את האירוע בבית, הרי הזמנה של מגשי בשר היא הטובה ביותר עבורכם. בין אם מדובר בברית, יום הולדת עגול, יום נישואין ועוד, הבשר המוגש על המגש משדרג את האירוע וכולם נהנים מכיבוד איכותי.
  • כנסים וישיבות צוות  – כאשר אתם מארגנים כנסים או ישיבות צוות ארוכות, הזמנה של מגשים ועליהם הבשר פותרת את היבט ארוחת הצהרים. מדובר באוכל בריא, מזין ומשביע שכולם אוהבים.

אפשר להזמין מגשים בשריים לאירועים מסוגים שונים. אנחנו מתאמים מולכם את סוג הבשר, רמת הכשרות ודרך ההכנה, ומתאימים לכם מגשים ועליהם בשר בדיוק לפי הצרכים שלכם.

הזמנת מגשי אירוח בשרי

הזמנה של מגשי אירוח ועליהם בשר מוכן היא פשוטה. אתם מגדירים את מספר האורחים ואת מהות האירוע ואנחנו כבר נתאים לכם את הקייטרינג המתאים לכם. אפשר להזמין מגשים ועליהם בשר בקר חתוך בצורה מקצועית, בדרך הנוחה להנחה בתוך כריכים. אפשר לבקש כי הבשר יגיע כנתחים המיועדים להנחה על צלחת עם תוספות, אפשר לבקש נקניקים שהם להיט לילדים ועוד.

נשמח לחזור אליכם עם פרטים על האפשרויות שלכם להזמין מגשי אירוח בשרי. השאירו את הפרטים או התקשרו, ונציג מחברת גרילמן יחזור אליכם עם כל הפרטים והמידע.

מגשי אירוח בשריים הם פתרון מושלם לכל אירוע, בין אם מדובר באירוע קטן או גדול. מגשי האירוח שלנו עשויים מחומרי גלם איכותיים ומבושלים על ידי שפים מקצועיים. אנו מציעים מגוון רחב של מגשי אירוח בשריים, כך שתוכלו למצוא את המגש המושלם לאירוע שלכם.

אנו מציעים מגוון רחב של מגשי אירוח בשריים, כולל:

  • מגשי צלעות בקר
  • מגשי סטייקים
  • מגשי קבב
  • מגשי נקניקיות
  • מגשי דגים

אנו מציעים מגוון רחב של אפשרויות הגשה, כך שתוכלו להתאים את המגש לאירוע שלכם בצורה מושלמת. אנו מציעים הגשה על מגשים, צלחות או פיצות.

אנו מציעים מגוון רחב של מחירים, כך שתוכלו למצוא את המחיר המושלם עבורכם.

אם אתם מחפשים פתרון מושלם לאירוע שלכם, מגשי אירוח בשריים הם הפתרון המושלם עבורכם! צרו איתנו קשר עוד היום לקבלת הצעת מחיר.

יתרונות של מגשי אירוח בשריים

  • טעם נהדר: מגשי האירוח שלנו עשויים מחומרי גלם איכותיים ומבושלים על ידי שפים מקצועיים.
  • מגוון מנות: אנו מציעים מגוון רחב של מגשי אירוח בשריים, כך שתוכלו למצוא את המגש המושלם לאירוע שלכם.
  • שירות מקצועי: אנו עובדים עם צוות מקצועי ומנוסה, אשר ידאג שהמגש יהיה מוכן בזמן ובצורה הטובה ביותר.
  • מחירים נוחים: אנו מציעים מחירים נוחים למגשי אירוח בשריים, כך שתוכלו ליהנות מאוכל טעים במחיר משתלם.

מתכננים אירוע בקרוב?
קבלו הצעת מחיר

קייטרינג על האש בטבע
קייטרינג על האש בטבע