כאשר מתכננים אירוע, יש אפשרות לבצע אותו באולם אירועים שכולל הכל. אולם לאחרונה אנשים נוטים לארגן את האירוע אצלם בבית או בחיק הטבע, משום הנוחות והמקוריות והאפשרות להזמין קייטרינג איכותי. כאשר מדובר באירוע קטן, יחסית, נוח מוא לארגן אותו בסלון, בחצר, בגג או אף בחיק הטבע. ארגון אירוע גוזל זמן רב, ולכן הזמנת קייטרינג בשרי מאפשר לכם ליהנות במהלך האירוע עם האורחים שלכם ולהקדיש להם זמן. 

מהו קייטרינג "גרילמן"

קייטרינג "גרילמן"
הזמנת קייטרינג "גרילמן"

קייטרינג "גרילמן" עומד לרשותכם כדי לבחור את הקייטרינג הבשרי המתאים לכם ביותר. באתר תוכלו לבחור קייטרינג לפי קריטריונים אחדים:

לפי כל הקריטריונים הללו ואחרים, אנו מתאימים קיירינג המתאים בדיוק לצרכים שלכם ולאופי האירוע.

הזמנת קייטרינג "גרילמן"

הזמנה של קייטרינג "גרילמן" היא פשוטה. כל שעליכם לעשות הוא למלא את הפרטים של האירוע ונחזור אליכם עם כמה הצעות רלבנטיות. אנו מתאימים קייטרינג בשרי מסוג אסאדו, המאופיין בדרך הכנה מיוחדת. במקרה הצורך נוכל אף לדאוג למנות ראשונות המאפיינות את המטבח הארגנטינאי, כגון כיסונים ממולאים. אנו יכולים להתאים קייטרינג בסוגי בשר שונים, כגון בשר כבש, בקר, עופות ועוד. כל אחד יכול לבחור את סוג הבשר המתאים לו ואת דרך ההכנה החביבה עליו.

היתרון של הזמנה באמצעות קייטרינג "גרילמן" היא שאין צורך לטרוח על המנה העיקרית. אפשר לדאוג לכך שהבישול מתחיל עוד לפני שאורחים מגיעים, וכך הם מגיעים לאירוע ישירות לתוך ניחוחות הצליה המגרים. בזמן שהאוכל מתבשל, אתם יכולים לשבת עם האורחים, להקדיש להם זמן בלי לדאוג לאוכל ולהיות עסוקים במטבח.

אנו מגיעים אליכם הביתה או לחיק הטבע למקום שבו אתם עורכים את האירוע. אנו בעלי ניסיון רב בארגון קייטרינג מסוגים שונים לברית, בר-בת מצווה, ימי נישואין, ימי הולדת, מפגשי חברים ואף חתונות בסדרי גודל שונים. אנא השאירו את הפרטים שלכם באתר ונשמח לספק לכם פרטים נוספים על קייטרינג "גרילמן", כדי לארגן אירוע מושלם ובלתי נשכח.