קייטרינג בשרים על האש – העיקר הבשר

העיקר הבשר מספק שרותי גריל על-האש לאירועים. השרות כולל גרילמן מקצועי (לכל 40 סועדים) ופלטת בשרים איכותית ומפנקת. אנחנו בקייטרינג "הגרילמנים" לא רק מתפעלים גריל, אלא שולטים בו במיומנות שלא ניתן למצוא בשום מקום אחר. אנו נגיע אליכם הביתה או לכל מקום שתבחרו לערוך בו את האירוע, ונספק לכם שרותי גריל מקצועיים המלווים ב – 4 סוגי בשר (כ 500 ג' לכל סועד). הבשר יוגש לסועד בפרז'יטות גחלים מקצועיות השומרות על חום ומעניקות לכל סועד חוויה קולינרית איכותית ומקצועית.

תוכן העיניינים

קייטרינג בשרים זול ואיכותי
קייטרינג בשרים זול ואיכותי

גרילמן עד הבית זהו פינוק שיותר ויותר אנשים מחפשים לאירוע. הגרילמן מגיע עד אליכם הביתה עם כל הציוד והבשר ומתחיל להכין את העמדה עוד לפני שהאורחים מגיעים. בדרך הזו הם נכנסים אל אווירה מחשמלת של ניחוחות בשר הנפוצים לכל עבר וממתינים בציפייה לכיבוד הטעים. הזמנה של גרילמן מאפשרת לכם לארגן את היבט הכיבוד בתקציב הוגן, שכן אתם יכולים לדאוג לתוספות, לסלטים ולמנות האחרונות ואנו דואגים לבשר עצמו.

גרילמן לאירועים

שרותי הגריל שלנו מסופקים ע"י גרילמנים מקצועיים המומחים בקייטרינג על-האש לאירועים. הגרילמן שלנו יגיע עד אליכם למקום האירוע עם כל הציוד הנדרש (מנגל, פחמים, בשר איכותי וכלי הגשה) ויעניק לכם ולאורחים שלכם חוויה בשרית בלתי נשכחת.
הגרילמן שלנו הוא איש מקצוע המתמחה בבשר על-האש ויכול לספק שרות גריל ל 40 עד 50 סועדים. זהו היחס שאנו מקפידים עליו גם באירועים גדולים.

הגשת הבשרים

הבשר המוכן יוצא מהמנגל ועולה על פרגי'טות, כלים השומרים על חום בעזרת גחלים לוהטות. בשיטה זאת הסועד נהנה מבשר חם ואיכותי ומשרותי הגשה בנראות מזמינה (כי אוכל אוכלים גם העיניים..). הגרילמן שלנו דואג למלא את הפרז'יטות בבשר כל העת ובכך מאפשר לכל הסועדים להנות מהמגוון בשרים המוצע: סטייק אנטריקוט, שיפודי פרגית, קבב טלה ונקניקיות מרגז.

קייטרינג בשרי מקצועי

שרותי הגרילמן שלנו כוללים גם בשר איכותי. כל סועד באירוע נהנה מ 4 סוגי בשר טרי ואיכותי; סטייק אנטריקוט, שיפודי פרגית, קבב טלה ונקניקיות מרגז. סה"כ כ – 500 ג' לכל סועד. אנו עובדים רק עם בשר טרי ואיכותי. מתוך רצון לשמור על איכות גבוהה ומוניטין גריל משובח, אנו מספקים את הבשר באירועי גריל שלנו. יחד עם זאת ניתן להביא לגרילמן בשר גם באופן עצמאי והוא ישמח להכין אותו בשבילכם.

מתכננים אירוע בקרוב?
קבלו הצעת מחיר

קייטרינג על האש בטבע
קייטרינג על האש בטבע

תפריט גריל לאירוע

סטייק אנטריקוט
אנטריקוט טרי במלח ופלפל

שיפודי פרגית
פרגית צלויה בגריל

קבב טלה
בשר טלה בתיבול ביתי

נקניקיות צו'ריסוס
נקניקיה ארגנטינאית פיקנטית

גריל-מן מקצועי
יחס של גרילמן 1 לכל 40 סועדים.
משך השרות – עד 2 שעות

  • מנות נוספות
    ניתן להביא מנות בשר נוספות באופן עצמאי ולהנות משרותי גריל מקצועיים
  • עמדות הגשה וכלי אוכל
    לא כלול בשרות

ציוד נלווה

מנגל פחמים
מנגל פחמים מקצועי

פחמים וציוד
פחמים איכותיות (ללא טעם לוואי) וציוד מנגל מקצועי

כלים להגשת הבשר
הבשר יוגש על פרזי'טות פחמים (כלים לשמירת חום)