קייטרינג לאירועים קטנים – העיקר הבשר

קייטרינג לאירועים קטנים הוא פתרון נפלא כאשר רוצים לחגוג משהו משמח, או אולי איזה מאורע חשוב בחיים. בדרך כלל כשעושים אירוע יהיה משולב בו אוכל טוב, איזושהיא אטרקציה לאורחים וכמובן הרבה חיוכים וגינונים מצד לצד.

אבל איך נדע איזה קייטרינג הכי נכון לבחור לאירוע שלנו במאמר זה נעמוד על ההבדל בין קייטרינג רגיל לקייטרינג לאירועים קטנים נפרוט את סוגי הקייטרינג שניתן להזמין לאירוע קטן ואת היתרון הגלום בכל אחד מהם

תוכן העיניינים

קייטרינג לאירועים קטנים

קייטרינג לאירועים קטנים עד 50 סועדים

צוות המתפעל קייטרינג בשרי לאירועים קטנים צריך להיות בעל מיומנות ויכולת תכנונית לבצע אירוע קטן. לא כל חברות הקייטרינג יכולות להתאים את עצמן לאירועים קטנים, זאת אם רוצים למכור תפריט אטרקטיבי ובמחיר טוב. אירוע קטן מוגדר ככזה הקטן מ – 50 סועדים ומי שמבצע את השרות, צריך לדעת איך לעשות זאת.

ההיגיון הכלכלי אומר כי ככל שהאירוע יותר קטן ומכיל פחות סועדים ככה עלות המנה תהיה גבוהה יותר בעבור כל סועד. הסיבה היא שישנם עלויות קבועות אשר מתחלקות במספר נמוך יותר של סועדים ולכן באופן יחסי ובעבור כל סועד, המחיר יהיה יקר יותר. למשל עלויות השינוע של הצוות הם עלויות קבועות, אשר לא קשורות למספר הסועדים והם חלים על הקייטרינג בכל סוג של אירוע אם זה אירוע גדול ואם זה אירוע קטן. לכן זה אתגר לבצע אירוע קטן במחיר אטרקטיבי.

סוגים של קייטרינג לאירועים קטנים

  • קייטרינג על האש:
    קייטרינג על האש או קייטרינג בשרי, הוא הסוג המועדף והנפוץ ביותר. קייטרינג בשרי בדרך כלל יעלה יותר מ קייטרינג צמחוני, קייטרינג חלבי או קייטרינג לחמים. ניתן להוזיל את עלויות הקייטרינג ועדיין להגיש בשר באירוע, על ידי השימוש בקייטרינג דוכנים.
  • קייטרינג דוכנים:
    קייטרינג דוכנים לאירוע קטן הוא פתרון נפלא למי שרוצה לעשות ארוחה מהירה, בשרית, טעימה ואיכותית ועדיין לחסוך בעלויות הכרורכות בד"כ כאשר מגישים ארוחה מלאה. למשל דוכן פוקצ'ת בשר, פוקצה עם עוף, רול מקסיקני עם עוף או בקר, מוקפץ תאילנדי עם חתיכות בקר ועוף, שווארמה, המבורגרים או נקניקיות, הם דוגמאות נפלאות לקייטרינג דוכנים כזה המוציא מנות בשריות, קטנות, טעימות ומהירות להכנה.
  • קייטרינג צמחוני:
    קייטרינג צמחוני מציע מגוון מנות שאינן מכילות בשר. בדרך כלל קייטרינג זה מתאים לארוחות בוקר קלילות או לארוחות ערב והוא משלב בתוכו סגנון אירוח קל ומהיר. המנות בקייטרינג זה בדרך כלל מתומחרות במחיר יותר זול מאשר קייטרינג בשרי.
  • קייטרינג חלבי:
    קייטרינג חלבי לאירוע קטן כזה המציע תפריט לאירועים קטנים, יכיל כל מיני סוגים של מנות כגון פסטות קישים מאפים, מגוון גבינות לחמים טריים וכמובן סלטים ירוקים. קייטרינג זה נחשב לשני המועדף באירועים אחרי התפריט הבשרי.

מתכננים אירוע קטן? סיכום הדברים

קייטרינג לאירועים קטנים יכול להיות מכל סוג שאנחנו נבחר. אם מדובר בתפריט קייטרינג בשרי, צמחוני, דוכנים או חלבי. כמו שאמרנו בתחילה חשוב לבחור חברה אשר יודעת לתמחר את התפריטים במחיר סביר והוגן, אף על פי שמדובר באירוע קטן שאינו מכיל הרבה סועדים. ישנם היום חברות שזוהי ההתמחות שלהם והן מציעות תפריטים מיוחדים גם לאירועים קטנים.

לקבלת הצעת מחיר לאירוע קטן צרו עימנו קשר ואנו נשלח אליכם תפריט גריל בשרים אטרקטיבי אשר בנוי במיוחד לאירועים קטנים ומחירו אטרקטיבי והכי חשוב מכיל בתוכו מנות איכותיות וטעימות, כאלה שישאירו אצל האורחים שלכם טעם של עוד ויעניקו להם חוויה קולינרית שתיזכר להרבה זמן.

קייטרינג לאירועים קטנים
קבלו הצעת מחיר