קייטרינג לאירועים קטנים בבית – העיקר הבשר

ניתן להזמין קייטרינג לאירועים קטנים בבית כדי להקל על עבודת ההכנה. פעם היה נהוג להזמין קייטרינג רק לחתונות והיה מדובר על התארגנות של מנות למאות אנשים. היום אנשים אוהבים לארח אצלם בבית ומזמינים קייטרינג, כדי שיוכלו להגיע לאירוע עם אנרגיות מלאות ובמהלך האירוע ליהנות עם האורחים שלהם. בדרך זו ניתן להזמין גם כמויות קטנות של מנות המותאמות לאירועים קטנים הנערכים בבית.

תוכן העיניינים

קייטרינג בשרים זול ואיכותי
קייטרינג בשרים זול ואיכותי

קייטרינג לאירוע קטן בבית

קייטרינג לאירועים קטנים בבית הוא כבר לא פינוק אלא תופעה שהולכת וצוברת תאוצה. במקום להשקיע ימים לפני האירוע בקניות, באחסון חומרי הגלם במקרר ובבישול אינטנסיבי, הרי שכיום אפשר להזמין את האוכל מוכן מראש. היתרון הגדול הוא שניתן להזמין את כל המנות או רק חלקן. אתם מחליטים על תמהיל המנות הרצוי ומה יהיה כלול בהן. למשל:

  • קייטרינג חלבי – זהו פתרון מצוין לשמירה על כשרות ועבור אנשים צמחוניים. מגוון המנות המוגשות במסגרת קייטרינג חלבי הוא גדול, החל מפשטידות קטנות, מגשי גבינות ועד לירקות חתוכים ומגוון סלטים.
  • קייטרינג בשרי – אנו מספקים סוגים שונים של בשר מוכן, כגון צלי שחתוך מוכן להגשה עם רטבים טעימים, עוף, פרגיות, שיפודים נוחים לנטילה מתוך מגש ועוד.
  • מגשי קינוחים – יש המעדיפים להכין את כל האוכל בעצמם, אולם לא מתפנים להכנת הקינוחים. אנו מספקים מגשי קינוחים מרהיבים כגון פטיפורים, טרטלטים, עוגות שלמות, פירות העונה חתוכים ועוד.

הזמנת קייטרינג לאירועים קטנים בבית

כאשר מזמינים קייטרינג לאירועים קטנים בבית, אפשר לארגן את כל הפרטים הקטנים של האירוע ולדאוג לאורחים, בלי להיות עמוסים וטרודים ימים לפני כן ובזמן האירוע עצמו. היתרון הגדול הוא שניתן לתאם מראש את צורת ההגשה של המזון המוכן. למשל, אפשר להזמינו בקערות גדולות שמונחות על שולחן מרכזי, והאורחים ניגשים אל השולחן ונוטלים ממנו את האוכל. לחלופין, אפשר לבקש כי האוכל יגיע בקונטיינרים מרכזיים, ומלצרים יגישו את המנות לשולחנות. כמובן שאפשר לשלב בין שתי האפשרויות, כגון מנות ראשונות המוגשות באמצעות מלצרים שמסתובבים בין האורחים ומנות עיקריות שמונחות על שולחן מרכזי.

אנו נסייע לכם לתכנן את תמהיל המנות לפי הטעם שלכם, התקציב ומספר האורחים. אנא השאירו את הפרטים שלכם באתר או התקשרו אלינו, ונציג מטעם חברת גרילמן יחזור אליכם עם פרטים נוספים ויסייע לכם לארגן קייטרינג  לאירועים קטנים בבית. 

לכן, מומלץ מאוד ראשית כל לבצע השוואת מחירים ולבחון מה מוצע לכם במסגרת קייטרינג על האש זול, כאשר במידה ולא תבחרו בחברה מקצועית, קייטרינג על האש זול יגרום לנזק יקר לכיס, כל זאת בשל פרודוקטים זולים למדי אשר מעניקים לעיתים טעמי לוואי, בעיקר כאשר מדובר בנתחי בשר. זה לא סוד כי ככל שנתח הבשר טרי יותר, כך הוא טוב יותר, ולכן ישנה חשיבות עליונה להתקשרות עם חברה אשר תדע להעניק לכם קייטרינג על האש זול אשר מכיל נתחי בשר מצוינים,תוספות וכן אופציה לקינוחים,כפי שמציעה חברת הגרילמנים אשר נחשבת כיום לחוד החנית בענף הקייטרינג, כל זאת לאור שירות אדיב אשר מאפשר לכל לקוח לקבל תפריט קייטרינג על האש זול מבלי להפחית באיכות, כפי שיעידו מאות הלקוחות של החברה אשר קיבלו קייטרינג על האש זול אשר נעשה בתשומת לב מוקפדת על הפרטים הקטנים ביותר בכדי להבטיח כי החוויה הכללית תהיה חוויה קולינרית מהמעלה הראשונה. כעת גם לכם יש את האפשרות לקבל שירות קייטרינג מקצועי אשר יזניק את האירוע שלכם לשיאים חדשים, מבלי להוציא עשרות אלפי שקלים.

מתכננים אירוע בקרוב?
קבלו הצעת מחיר

קייטרינג על האש בטבע
קייטרינג על האש בטבע