קייטרינג זול לאירועים קטנים – העיקר הבשר

אנשים רבים מחפשים קייטרינג זול לאירועים קטנים, שכן משפחות רבות עורכות אירוע קטן בבית או בטבע. לדאוג להיבט הכיבוד זהו אחת הדאגות המרכזיות באירגון אירועים. צריך ללכת לקניות, לתכנן מה לבשל, לעמוד שעות במטבח ולאחר מכן להגיש לאורחים תוך כדי האירוע. כמעט ולא נשאר זמן להיות עם האורחים שלכם! לכן אנו מציעים קייטרינג לאירועים קטנים, הכולל את כל הפינוקים לפי התקציב שלכם. כל שעליכם לעשות הוא להשאיר באתר את הפרטים שלכם, את מספר האורחים והתקציב שיש לכם, ואנו כבר נדאג להתאים עבורכם את הכיבוד לפי התקציב המבוקש.

תוכן העיניינים

קייטרינג בשרים זול ואיכותי
קייטרינג בשרים זול ואיכותי

הזמנת קייטרינג זול לאירוע קטן

קייטרינג זול לאירועים קטנים הוא מצרך מבוקש. לא כולם מספקים קייטרינג זול ואנשים מוצאים עצמם מוצאים הון על היבט הכיבוד. אנו מספקים קייטרינג ברמת מחיר הוגנת עבור מגוון אירועים: 

אירועים בעבודה – מקומות עבודה רבים נוהגים לערוך אירועים לעובדים שלהם. ימי עיון, הרצאות ואף ערבי גיבוש. לפעמים מדובר בעסק או בחברה קטנה ובמספר מועט של אנשים, ועדיין יש לדאוג להיבט הכיבוד. אנו מספקים את הקייטרינג להנאת העובדים ולהנאת המעסיקים לאירוע מיוחד וטעים.
אירועים בבית – משפחות רבות מארגנות את ברית המילה, הבריתה ואף בר או בת מצווה בבית ולא באולם אירועים. למרות חוג המוזמנים המצומצם, מעוניינים המארגנים כי היבט הכיבוד יהיה מושלם. אנו מספקים כיבוד ברמת מחיר לפי מספר המנות המבוקש, תמהיל הבשר, צורת ההגשה ועוד.
אירועים באולמות – ניתן לארגן אירוע באולם קטן ואנו מגיעים עד אליכם עם כל הכיבוד המבוקש. אפשר להזמין מגשי בשר מוכנים מראש וכך המחיר יורד בצורה משמעותית.

קייטרינג לאירוע קטן

אנו מאפשרים להזמין את הקייטרינג בתמהיל מגוון של אפשרויות, למשל עמדות גרילמן בצורות הכנה שונות. אפשר להזמין גרילמן בודד ואפשר כמה עמדות גרילמנים, למשל עמדת שווארמה, עמדת אסאדו, עמדת נקניקיות ועוד. בדרך זו אנו דואגים להיבט הבשר ואתם דואגים לתוספות מסביב, כגון סלטים, תוספות חמות, קינוחים ועוד. לחלופין, יש אפשרות להזמין את כל הכיבוד מוכן כבר מראש, וכך חוסכים במלצרים ובהגשה. הכיבוד המוכן מגיע במגשים נוחים או בכלים אסתטיים ואפשר להניחם על גבי מזנון מרכזי, כך שכל אורח נוטל לעצמו את הכיבוד. נשמח לספק לכם פרטים נוספים על קייטרינג זול לאירועים קטנים, בדיוק לפי סוג האירוע והתקציב שיש ברשותכם. אנא התקשרו או השאירו פרטים באתר ונחזור אליכם עם כל המידע הנחוץ לכם.

מתכננים אירוע בקרוב?
קבלו הצעת מחיר

קייטרינג על האש בטבע
קייטרינג על האש בטבע