קייטרינג מהדרין בשרי בירושלים – העיקר הבשר

אנשים רבים מחפשים קייטרינג מהדרין בשרי ירושלים. בין אם מדובר באירוע שהם עורכים בבית ובין אם הם מחפשים קייטרינג עבור אולם אירועים. נושא הכשרות מעסיק רבים ואנו יכולים להתחייב כי אנו מספקים לכם את רמת הכשרות הנחוצה לכם, עד לפרטי פרטים. אנו מגיעים עם הקייטרינג לבתים, לחצרות, לאולמות אירועים ולכל מקום שבו אתם עורכים את האירוע. הבשר שלנו נרכש במקומות הטובים ביותר ומוכן בקפידה, לפי התיבול והטעם שלכם. 

תוכן העיניינים

קייטרינג בשרים זול ואיכותי
קייטרינג בשרים זול ואיכותי

קייטרינג מהדרין בשרי ירושלים

קייטרינג מהדרין בשרי ירושלים דרוש במקרים שבהם אנשים מארגנים אירוע. אנו מספקים קייטרינג מהדרין בדיוק ברמת הכשרות שאתם מחפשים, ללא פשרות. אנו קונים את הבשר במקום בעל רמת הכשרות הנדרשת ודואגים להכינו לפי כל הכללים. אנו מספקים קייטרינג בשרי לאירועים בבית כגון ברית מילה, בר מצווה בחיק המשפחה, יום הולדת עגול, ימי נישואין וכמובן אירועים בקנה מידה גדול. אם האירוע נערך בשבת, נדאג להכין את כל האוכל לפני כניסת השבת ולהביאו אליכם מוכן להגשה על גבי מגשים אסתטיים.

קייטרינג מהדרין בשרי ירושלים

אנו מספקים את הקייטרינג הבשרי במגוון צורות הגשה:

  • מגשי בשר להגשה – מתאימים לאירועים הנערכים בשבת. המגשים כוללים כבר את הבשר והתוספות, במידת הצורך, ואפשר להניחם על גבי פלטת השבת ללא כל חשש אם רוצים לחמם אותם. דרך זו נוחה לשבת חתן, לאירוח בבית לאחר עלייה לתורה ועוד.
  • קייטרינג מלא – במידה והאירוע מתרחש באולם, אנו מספקים את כל הקייטרינג, מהדרין לחלוטין. אנו מגיעים עם הצוות ומכינים את כל האוכל הנדרש לאירוע, כולל מנות ראשונות לקבלת הפנים, דרך המנות הבשריות ועד לקינוחים.
  • מנגליסטים – אנו אף יכולים לספק עמדות מנגל כשר למהדרין, עבור אירועים הנערכים בחיק הטבע או בגינה. העמדות כשרות וכך גם הבשר ודרך ההכנה.

קייטרינג מהדרין בשרי ירושלים הוא פתרון מעולה לאנשים המבקשים אוכל טעים וכשר לאירוע שלהם. אין שום צורך להתפשר על אוכל טעים ונשמח לסייע לכם בכל צורת הכנה ולכל סוג של בשר. אנא השאירו פרטים באתר או התקשרו ונשמח לספק לכם את כל הפרטים הדרושים לכם על קייטרינג במגוון צורות הכנה, אפשרויות הגשה שונות וסוגי בשר שונים, כולל התוספות הנדרשות אם נדרש.

מתכננים אירוע בקרוב?
קבלו הצעת מחיר

קייטרינג על האש בטבע
קייטרינג על האש בטבע