קייטרינג על האש מחירים – העיקר הבשר

העיקר הבשר הינה חברת קייטרינג על האש במחירים זולים, שירות מקצועי ואמין וכמובן בשר טעים. תהנו מנתחי בשר עסיסיים הנצלים על הגריל לפניכם, בזמן שאתם חוגגים ונהנים בראש שקט. גרילמן פרטי אשר מותאם במיוחד אל האירוע שלכם.

תוכן העיניינים

קייטרינג בשרים זול ואיכותי
קייטרינג בשרים זול ואיכותי

קייטרינג על האש המחירים של התפריט

בבואכם לתכנן כל אירוע, אחד האספקטים החשובים הוא תחום הקייטרינג. העולם צועד על קיבתו והאוכל באירוע משפיע על האווירה ועל הכל.  יש כמה סוגי אירועים- 

אירוע עסקי- ימי גיבוש או כיף, כנסים של חברות, הרצאות ועוד. 

אירוע ביתי- בר מצווה, יום הולדת, איסוף של חברים משפחה ואנשים קרובים.

אירוע באולמות- חתונות, מסיבות רווקים, חינות ועוד. 

המשותף לכל אחלה הוא הרצון להינות במחיר הנמוך ביותר. כמובן שהטריק הוא לא להתפשר באיכות השירות והטעים, בשילוב עם מחירים זולים.  בגרילמנים תוכלו למצוא שילוב מנצח של ניסיון, איכות מוכחת ומחירים זולים.

איך מוצאים קייטרינג על האש במחירים טובים

אנו בהעיקר הבשר מספקים כמה אופציות בשביל האירוע שלכם. לפני האירוע שלכם חשוב להתייעץ עם שירות הקייטרינג על מנת להתאים את התפריט ספיצפית לצרכי האירוע שלכם. 

גרילמן אחד- מתאים לאירועים קטנים יותר, אחרי בחירת התפריט, הגרילמן יתבל, ידליק, יצלה ויתמזג עם הבשר

כמה עמדות- לאירוע בינוני עד גדול, אירועים ביתיים או בטבע. ניתן לגוון ולהציב מספר עמדות של סוגי בשר שונים- עמדת שווארמה, עמדת אסאדו, עמדת על האש קלאסית הכוללת פרגיות, קבבים, שיפודים..

קייטרינג מלא- שירות הסעדה כולל המספק את כל צרכי ההסעדה של האירוע שלכם, הכולל סלטים מגוונים, קינוחים-, שתייה קלה וחמה ועוד.

תפריט קייטרינג על האש- טבלת המחירים

כמה עולה תפריט קייטרינג על האש הכל תלוי מתי אנחנו עושים את האירוע, לכמה סועדים האירוע וכמובן איזה תפריט אתם בוחרים בדרך כלל מחירים של קייטרינג על האש לאירועים נעים בין 150 שקלים לסועד ועד 250 שקלים לסועד תלוי בסוג התפריט שאתם לוקחים להלן מדרג את הפריטים בהתאם לרמת מחיר;

  •  קייטרינג על האש ושירותי גריל – עלות למנה בסביבות 150 שקלים
  • קייטרינג בשרי לאירועים – עלות למנה בסביבות 180 שקלים
  • קייטרינג אסאדו לאירועים- עלות למנה בסביבות 250 שקלים לסועד

הזמנת קייטרינג על האש במחיר מנצח- העיקר הבשר

אנחנו בקייטרינג העיקר הבשר מבטיחים לספק לך את התפריט בשרים הכי איכותי וטוב שאנחנו יכולים לספק תוך כדי שמירה על רמת מחירים אטרקטיבית כזאתי אשר עולה – מאשר ללכת למסעדה אבל עדיין מעניקה הרבה יותר שירות אוכל ויחס אישי לכל סועד

מתכננים אירוע בקרוב?
קבלו הצעת מחיר

קייטרינג על האש בטבע
קייטרינג על האש בטבע