קייטרינג על האש לאירועים קטנים – העיקר הבשר

אנו מספקים קייטרינג על האש לאירועים קטנים וגדולים. חברת גריל פור יו מתמחה באירועי קייטרינג על האש, קייטרינג בשרי וקייטרינג אסאדו בכל מקום שנדרש אליו אנו מומחים בהגשת בשרים על האש הוא בעיקר בתפריטי ארוחה בשרית משובחת לקבלת הצעת מחיר לאירוע על האש צור איתנו קשר ונשמח לשלוח לכם את התפריט המתאים לאירוע קטן או גדול תלוי בצרכים שלכם

תוכן העיניינים

קייטרינג על האש לאירועים
קייטרינג על האש לאירועים

קייטרינג על האש לאירועים קטנים התפריט שלנו

לבנות תפריט מתאים לארוחת בשרים על האש המיועדת לאירועים קטנים זאת משימה מורכבת. הטעם האישי של כל סועד בארוחה, הוא זה שקובע מה יהיה התפריט הכי נכון. לכן אנו בקייטרינג פור יו מאפשרים לכם האורחים, לבחור את המרכיבים בתפריט. פנו אלינו וקבלו תפריט לארוחת בשרים מומלצת, ובנוסף תוכלו להוסיף מרכיבים או להוריד מרכיבים בהתאם לטעם ולצרכים שלכם. שימו לב שהבשרים שלנו תמיד נצלים על האש במקום האירוע באמצעות מנגל פחמים ועל יד צוות גרילמנים מקצועי. אנו מזמינים אותכם לפנות אלינו לקבל הצעת מחיר לאירוע הייחודי שלכם.

מה כולל קייטרינג על האש לאירוע קטן?

קייטרינג בשרי כולל לרוב מגוון רחב של נתחי בשר. הנתחים המבוקשים ביותר הם נתחי אסאדו, טלה, אנטריקוט וכן נקנקיות, כאשר בנוסף ניתן לספק גם תוספות ייחודיות כדוגמת צ'יפס, סלטים, מטבלים ייחודים וכן קינוחים פרווה אשר משדרגים עוד יותר את הפן הקולינרי אשר הוא כידוע משמעותי מאוד. בנוסף, ניתן לבחור מבין מגוון רחב של תפריטים אשר עלותם משתנה, וכן ישנה אופציה להביא בשרים אותם אתם רכשתם בעצמכם אשר יוכנו במקום ע"י שפים מומחים לבשר, כך שאתם למעשה יכולים לחסוך לעצמכם לא מעט זמן ומאמץ בעת קיום האירוע. 

קייטרינג על האש לאירועים

כאמור, אם אתם מארגנים כעת אירוע קטן ושוקלים לגבי הפן הקולינרי, אין כל ספק כי הפנייה אלינו היא הבחירה הטובה ביותר, כל זאת לאור העובדה כי החברה זוכה לשבחים רבים לאור הרמה המקצועית הגבוהה וכן הסטנדרטים אותה קבעה בענף האירועים הקטנים אשר נעשים בהתאמה אישית למספר האורחים ולסוג החוויה המבוקשת. באמצעות צוות המומחים תוכלו לבחור מבין מגוון רחב של תפריטים וכן לספק בעצמכם את הבשר, אנו עושים שימוש בגרילים איכותיים וכן בפחמים איכותיים אשר אינם משאירים טעמי לוואי. מעוניינים לקבל פרטים נוספים? השאירו פרטים מלאים ונציג מטעם החברה ישוב אליכם בהקדם לייעוץ ראשוני

תפריט מומלץ לקייטרינג על האש לאירועים קטנים

התפריט המומלץ לאירוע קייטרינג בשרי קטן הוא תפריט אשר מכיל את כל מרכיבי הארוחהף  לפחות ארבעה סוגי הבשרים מומלץ 500 גרם לסועד, כמה סוגי תוספות חמות אשר יוגשו ביחד עם הבשר, כמה סוגי סלטים ואם בא לכם גם לפנק את האורחים תוכלו להזמין להם גם קינוחים. מבחינת השתייה אפשר להוסיף לתפריט שתייה קלה וגם שתייה חמה. הכל תלוי בצרכים של המארח, מקום האירוע ומשך הזמן שיש לארוחה. לקבלת תפריט מומלץ לאירוע קייטרינג על האש פנו אלינו ונשלח אליכם הצעה בשמחה.

מתכננים אירוע בקרוב?
קבלו הצעת מחיר

קייטרינג על האש בטבע
קייטרינג על האש בטבע