קייטרינג שווארמה לאירועים פרטיים

קייטרינג שווארמה לאירועים פרטיים הוא מצרך מבוקש. הציבור הישראלי אוהב מאוד שווארמה ומדובר באטרקציה של ממש. הגריל מסתובב מול האורחים ומפיץ ניחוחות לכל עבר, והבשר נחתך בדרך הייחודית לשווארמה ומוגש בדרך שבה אתם בוחרים. בפיתה, על צלחת, עם או בלי תוספות, הכל לפי התקציב, הטעם וסגנון האירוע.

תוכן העיניינים

קייטרינג בשרים זול ואיכותי
קייטרינג בשרים זול ואיכותי

עמדת שווארמה – הייחודיות של קייטרינג שווארמה פרונטאלי

אפשר להזמין קייטרינג שווארמה לאירועים פרטיים שונים. הרכב הקייטרינג מתואם ישירות מולכם, לפי התקציב שיש לכם ותמהיל המנות המבוקש:

  • עמדת שווארמה בודדת – כיום גילו אנשים כי אפשר להזמין עמדות בשר מסוגים שונים. למשל, עמדה אחת תהיה עמדת שווארמה, עמדת בשר שנייה תהיה עמדת אסאדו, עמדה שלישית תטפל בנושא השיפודים והקבבים וכך הלאה. בדרך זו מקבלים האורחים מגוון מעניין וטעים של מנות עיקריות שונות.
  • כמה עמדות שווארמה – זוהי אופציה נהדרת לשדרוג כל אירוע, שכן מדובר בחגיגת בשר טעימה ואטרקטיבית. עמדות השווארמה מגיעות עם המוט הטיפוסי והבשר מסתובב ממש מול עיני האורחים ומפיץ ריחות לכל עבר.
  • קייטרינג שלם – אפשרות נוחה מאוד היא להזמין את עמדות השווארמה יחד עם כל התוספות. בדרך זו אינכם צריכים לדאוג לדבר חוץ מליהנות עם האורחים. אנו נדאג לרטבים, לתוספות, לסלטים, למנות הראשונות ולקינוחים.

כמובן שכל הטעמים והתיבולים נקבעים מראש לפי הטעם שלכם ושל האורחים שלכם. אתם מחליטים איזה נתח של בשר ואיזה סוג תרצו לשווארמה ואנו נכין הכל לאירוע הפרטי שאתם מארגנים.

לאיזה אירועים מתאים קייטרינג שווארמה

הניסיון מראה שאפשר להזמין קייטרינג שווארמה לכל סוגי האירועים הפרטיים. זוהי עמדה מוצלחת מאוד לאירוע הנערך בגינה, למשל אירוע בר או בת מצווה, ברית משמחת ואף ימי הולדת עליזים. עמדת שווארמה לא תופסת מקום ובמקום שאתם תצטרכו לטפל בבשר ולספוג את כל העשן, עושה זאת גרילמן מקצועי שמטפל בכיבוד מושקע לאורחים שלכם.

אפשר להזמין קייטרינג שווארמה גם לאירועים פרטיים הנערכים באולמות. תמהיל מקצועי בין כמה עמדות בשר יספק קייטרינג מושלם שכולל את כל הריחות והטעמים שהישראלים אוהבים.

נשמח מאוד לעזור לכם לארגן קייטרינג שווארמה לאירועים פרטיים. אנו מנוסים בהתאמת ההזמנה לתקציב ודואגים כי תיהנו ממקסימום פינוקים באירוע שלכם. התקשרו אלינו עוד היום או השאירו פרטים באתר ונציגינו יחזרו אליכם עם מידע נוסף.

מתכננים אירוע בקרוב?
קבלו הצעת מחיר

קייטרינג על האש בטבע
קייטרינג על האש בטבע