מנגליסט לאירועים – העיקר הבשר

מנגליסט לאירועים זה הגרילמנים. לכל אירוע-  משפחתי, עסקי, חברים או הכל יחדיו הגרילמנים יספקו עבורכם שירות מנגליסט ועל האש במיוחד עבורכם, עם מגוון מנות בשר מעוררות תיאבון, שירות מקצועי וחוויה בלתי נשכחת. 

תוכן העיניינים

קייטרינג בשרים זול ואיכותי
קייטרינג בשרים זול ואיכותי

מנגליסט לאירועים קטנים

מנגל. על האש. מאז ימי האדם הקדמון, גילוי האש, והאדם הראשון שאיכשהו הניח חתיכת בשר ממוטה על הלהבה הקדמונית הזאת וחשב לעצמו, בואנה איזה טעים, האנושות נמשכה אל המנגל כמו פרפר ללהבה.

יש משהו בקול הצלייה והחריכה על הפחמים הלוהטים, בניחוח העשן העוטף את הבשר  (והבגדים), וכמובן בטעם הקלאסי והפשוט טעים של אש ובשר ששובה את ליבנו.  אז כמובן בבואנו לחשוב על איך להאכיל את האנשים שהזמנו לאירוע, מנגליסט היא אופציה מעולה וטעימה. בין אם זה אירוע קטן ואינטימי בחצר הבית עם המשפחה וכמה חברים, לבין אירוע רשמי או עסקי עם מספר רב של משתתפים ורשמיות, קסם המנגל חוצה גבולות ומגיע לכולם. השילוב בין הטעם הקלאסי והפשוט של הבשר עם טאץ' מודרני וחדשני, תיבול מיוחד וצלייה מקצועית ומדויקת, מנגליסט באירוע שלכם ייספק חוויה קולינרית שתנעים את קיבתם וליבם של האורחים שלכם. 

גרילמן ומנגליסט לאירוע

העיקר הבשר מספקת שירותי קייטרינג בשרי ומנגליסט המותאם במיוחד עבור האירוע שלכם. ניתן להזמין גרילמן, המגיע עם פחמים, גריל מקצועי וכמובן בשר. אפשר לבחור מכמה סוגי עמדות מנגל ובשר- עמדת אסאדו, עמדת שווארמה, עמדת על האש קלאסית- פרגיות, שיפודים, קבבים ועוד. כמובן אפשר ואף מומלץ לשלב כמה סוגי מנגל על מנת לתת גיוון וחווית אכילה שלמה. 

המנגליסט הוא תפקיד בעל ערך ומשקל היסטורי רב בחברה הישראלית, הוא המאחד בין הסועדים אל הבשר, מנפנף ומזיע מעל הגחלים בפארק וביום העצמאות בשביל החריכה והצלייה המושלמת. יש מצב שתרומתו להווי ההישראלי לפעמים נשכחת קצת ונדחקת לשוליים, אך אצלנו בגרילמנים המנגליסט הוא כעמוד עשן העומד מול המחנה, ומוביל את האורחים אל חוף המבטחים של סעודת על האש מוצלחת ומקצועית.

מתכננים אירוע בקרוב?
קבלו הצעת מחיר

קייטרינג על האש בטבע
קייטרינג על האש בטבע