קייטרינג לאירועים קטנים במרכז

כולנו מכירים את האפשרות להזמין קייטרינג לאירוע גדול. אולם בשנים האחרונות גילו אנשים את האפשרות האטרקטיבית להזמין קייטרינג לאירועים קטנים במרכז. את מה שכולל הקייטרינג אפשר לקבוע בהתאם למספר האורחים ולתקציב שיש ברשותכם. האפשרויות הן רבות, החל מהזמנת המנות העיקריות בלבד ועד להזמת כל המנות מהראשונות ועד לקינוחים.

תוכן העיניינים

קייטרינג בשרים זול ואיכותי
קייטרינג בשרים זול ואיכותי

קייטרינג לאירועים קטנים במרכז – על השירות

קייטרינג לאירועים קטנים במרכז
הזמנת קייטרינג לאירועים קטנים במרכז

קייטרינג לאירועים קטנים במרכז היא אפשרות מצוינת עבור אנשים שמארגנים אירועים קטנים. האירועים הם מסוגים שונים:

  • אירועים הנערכים בבית – בדרך כלל אלה אירועים משפחתיים שרוצים לציין בחוג המשפחה כגון ברית, בר או בת מצווה, ימי הולדת, ימי נישואין ועוד. אבל גם מפגשי חברים שנערכים בבית או בגינה יכולים ליהנות משירות של הזמנת הכיבוד מראש.
  • אירועים בגני אירועים או באולם קטן – לא כולם מעוניינים להזמין מאות אנשים לאירוע ויש מקומות המספקים מקום התכנסות לאירועים קטנים, בבתי מלון, על מרפסת הצופה לנוף ועוד. במקרה כזה אפשר להזמין קייטרינג גם לכמות אנשים קטנה וליהנות מאירוע מושלם ומוקפד.
  • מקומות עבודה – מדובר על ימי עיון למשל שנערכים במקום העבודה עצמו או באולם כנסים קטן. השתלמויות, הרמת כוסית ועוד. במקרה זה אין צורך להטיל את העובדים להביא את הכיבוד ואפשר להשקיע ולהזמין קייטרינג טעים בהתאם לתקציב ולצרכים שלכם.

 

תפריט קייטרינג לאירוע קטן

כאשר מזמינים קייטרינג לאירוע קטן, יש אפשרויות רבות ומגוונות מה הוא יכלול. אפשר להזמין למשל רק את המנות העיקריות באמצעות הזמנת מנגליסט או באמצעות מגשי אוכל. אתם דואגים לכל שאר הכיבוד כגון מנות ראשונות, סלטים ומנות אחרונות. לעומת זאת, אפשר להזמין את כל מה שקשור בקייטרינג, כך שאתם לא צריכים להשקיע ולדאוג לשום פרט בנושא הכיבוד. כל האחריות היא על חברת הקייטרינג ואתם דואגים למהלך האירוע ולתוכנית האמנותית הצפויה בו. אפשר להזמין סוגים שונים של קייטרינג, החל מבשר, דרך מגשים חלביים עם גבינות או פשטידות קטנות ודרך קייטרינג מלא בהגשה הכולל גם תוספות חמות וסלטים.

אנו נדאג להתאים את מה שכולל הקייטרינג לפי התקציב שלכם, כמות האורחים וסוג האירוע. כל שעליכם לעשות הוא למלא את הפרטים הרלבנטיים באתר או להתקשר אלינו, ונציג מטעמנו יסביר לכם על כל האפשרויות להזמין קייטרינג לאירועים קטנים במרכז.

מבטיחים לכם קייטרינג על האש זול ואיכותי

כאמור, חברת הגרילמנים הינה חברה אשר מציעה קייטרינג על האש זול אשר מורכב ממיטב הבשרים כמו גם התוספות, בהתאמה אישית, כל זאת בכשרות מלאה. החברה, אשר מהווה כיום את החברה המומלצת ביותר ללא עוררין מאפשרת לכם לקבל את התמיכה הטובה ביותר בהתאם לתקציב שלכם, כך שתוכלו לספק לעצמכם ולאורחים אשר מגיעים לאירוע שלכם קייטרינג על האש מצוין אשר נעשה ע"י מומחים לבשר, עמדות אינטראקטיביות אשר יוצבו באירוע וכן אפשרויות מתקדמות נוספות לשדרוג האירוע, בהתאם לתקציב שלכם. לכן, אם אתם רוצים לקבל את הטוב ביותר בעבור האורחים שלכם ובעבורכם, אין כל ספק כי פנייה אלינו, תאפשר לכם להיות בראש שקט כי אתם מתקשרים עם חברה מובילה בתחומה אשר תגרום לאירוע שלכם להיות אירוע ייחודי ומעניין, בעלויות נוחות לכל כיס.

מתכננים אירוע בקרוב?
קבלו הצעת מחיר

קייטרינג על האש בטבע
קייטרינג על האש בטבע