קייטרינג לאירועים קטנים מחירים – העיקר הבשר

באתר שלנו אפשר למצוא מבחר גדול של קייטרינג לאירועים קטנים מחירים, בדיוק בתקציב שלכם ולפי הטעם שלכם. אנו מציעים שלל עמדות בשר, החל מעמדת שווארמה, דרך עמדת אסאדו ועד קייטרינג שלם ואף מגשי בשר מוכנים מראש. כל שעליכם לעשות הוא להקליד באתר שלנו את הפרטים שלכם, התקציב ומספר האורחים ונציג מטעמנו יחזור אליכם עם כל המידע הנחוץ לכם.

תוכן העיניינים

קייטרינג בשרים זול ואיכותי
קייטרינג בשרים זול ואיכותי

מחיר קייטרינג לאירועים קטנים

לארגן אירוע הוא דבר יקר. אנשים מתלבטים בין בחירת המקום, הזמנת הקייטרינג והתוכנית שתהיה באירוע. משום כך עוברים רבים לארגן את האירוע אצלם בבית, בחיק הטבע או באולם אירועים קטן. אנו מספקים כיבוד לאירועים קטנים מכל הסוגים ונגיע עד אליכם עם סוג הבשר והתוספות שבחרתם. האלמנטים המשפיעים על קייטרינג לאירועים קטנים מחירים הם:

  • סוג הבשר – בשר בקר מייקר את עלות הכיבוד. ולכן נוכל לארגן עבורכם כיבוד הנשען על עוף בצורות הכנה שונות, כולל סטייק פרגיות ושיפודים. אנו מספקים שלל נקניקיות טעמות במגוון טעמים להנאתכם.
  • בשר או רק תוספות – יש באפשרותכם להזמין רק את הבשר ולדאוג לתוספות בעצמכם. כך אין צורך להתפשר על תמהיל הבשר ותוכלו לקבל בשר בקר משובח לצד פרגיות וקבבים. תוכלו להכין את התוספות בעצמכם או לבקש מקרובי משפחה לשתף פעולה בהיבט התוספות והקינוחים.
  • בשר מוכן להגשה – אפשר להזמין את הבשר מוכן מראש על גבי מגשים, וכך חוסכים בתקציב של עמדת הגרילמן והמלצרים. אנו מספקים את הבשר במגשים או בכלים נאים להגשה, וכל שעליכם לעשות הוא לדאוג לתוספות ולהניח את הבשר במזנון מרכזי.

התאמת תפריט קייטרינג לאירוע קטן

אנו יכולים לספק סוגים שונים של קייטרינג לאירועים מגוונים. החל מברית מילה הנערכת בבית ואף בר או בת מצווה בחיק המשפחה, אירועים בטבע כגון ימי גיבוש של עובדים בחברות קטנות, ואף אירועים לכמות אורחים מצומצמת הנערכת באולם קטן. דרך נפלאה לפנק את האורחים שלכם היא להזמין עמדת גרילמן אחד ולדאוג לשאר הכיבוד. אנו יכולים לספק עמדות גרילמנים כגון עמדת שווארמה, עמדת אסאדו ועמדות בשר רגילות. יש אפשרות כמובן להזמין עמדה אחת או כמה עמדות לגוון את הטעם והריח. נשמח לעמוד לרשותכם בכל הקשור לנושא קייטרינג לאירועים קטנים מחירים. אנא השאירו פרטים או התקשרו, ונחזור אליכם עם כל המידע הנחוץ לכם.

מתכננים אירוע בקרוב?
קבלו הצעת מחיר

קייטרינג על האש בטבע
קייטרינג על האש בטבע